31.08.05 17:56
Hei Heinzelnisser!
Dieses ist ein Test, um die von Heiko angekündigte Hervorhebung zu testen. Ich stelle mich nämlich etwas dumm an.
Seid mir bitte nicht gram.
Wir hatten heute 27° 1 m über dem Boden, leichten Wind und keine Wolken. Auch jetzt ist es noch 25,5° warm.
Einen schönen Grillabend wünsche ich Euch
Gerd

31.08.05 19:19, Bastian fra Ås
Hei Gerd, gebe gerne die Wetternews von Ås (Autominuten südlich von Oslo) durch: leicht bewölkt, aber viel blauer Himmel, leichter Wind, 19°C, man kann gut draussen grillen ;-)

31.08.05 19:22, Bastian fra Ås
...ach weil das mit der Hervorhebung so schön geklappt hat gleich noch einen Nachtrag: 19°C haben wir jetzt um 19:30 h noch ;-)

01.09.05 10:23
God morgen Bastian,
var det mitt feil å tenke at jeg kunne lete etter min egen innlegg? I din innlegg står din navn akkurat ved siden av datoen. Når jeg innlogger meg blir jeg hilst med mitt navn. Men mine egene innlegger på min skermen er ikke kjennetegnet med navnet. Har du lest ved ditt innlegg ditt navn eller er det ment at det er kun kjenntegnet ved mottageren?
Kanskje at min bliktomsing (=> Blechtrottel => PC) liker ikke varmen. Vi har idag om 1015 målt 22°° med vindstyrke 2 og ingen sky.
Ha en fin dag.
Gerd

01.09.05 10:33
God morgen Heiko,
Jeg har innlogget meg. Jeg fikk et passord. Var det mitt feil å tenke at jeg kunne lete etter min egen innlegg? I din innlegg står din navn akkurat ved siden av datoen. Når jeg innlogger meg ble jeg hilst med mitt navn. Men mine egene innlegger på min skermen er ikke kjennetegnet med navnet!?. Har du lest ved ditt innlegg ditt navn eller er det ment at det er kun kjenntegnet ved mottageren?
Kanskje at min bliktomsing (=> Blechtrottel => PC) liker ikke varmen. Vi har idag om 10.15 målt 22°° med vindstyrke 2 og ingen sky.
Ha en fin dag.
Gerd

01.09.05 12:49, Bastian fra Ås
hei Gerd, ja du blir hilst med navn ditt, men da maa du gaa videre paa "log in", saa virker det. Fordi jeg har vaert foerst ogsaa forvirret, men da saa jeg, at jeg glemte aa log inn, saa det har vaert min feil. Haaper at det virker naa! ha det solrikt!

01.09.05 13:53, Heiko de
Hmm, scheint ja noch etwas zu kompliziert zu sein. Ich sehe zwar das Bastian und Gerd es letztendlich geschafft haben, aber ich werde glaube ich die Login Abfrage auch direkt auf die erste Begrüßung schreiben. Vielleicht könnt ihr mir ja noch eine EMail schreiben, wo genau der Haken lag.

02.09.05 18:13, Gerd
Til Heiko og Bastian,
ja det var mitt to feil. Først hadde jeg forhindret cookies og etterpå glemte jeg å trykke "loggin".
Jeg ønsker alle Heinzelnisser en virkelig godt kveld og sier
tusen takk for hjelpen.
Gerd