20.05.11 10:34
Hei. Trenger virkelig hjelp til å rette småfeil? setter stor pris på hjelp.
Klem Charlie

Was ist typisch für Kinder, die an Computersucht leiden?
Kinder lieben den Computer! Und die Computer lieben die Kinder! Aber können die Kinder
Computersucht leiden? JA! Der Computer kann nehme die Kinder Leben! Die Kinder sind
beinflussbar, und Weiß nicht ihre Beste. Viele Computerspiele sind schädlich! Die Kinder
oft sitzen auf den Computer den ganzen Tag. Die Kinder als sind Computersucht leben in der
anderen Welt. Die Kinder als sind Computersucht, sie kümmern nicht um der Alltag.
Was ich dem Politikeren raten würde zu tun für die Kinder als sind Computersucht, sind
sehr schwierig zu sagen. Man könnte etwas bessere Schulen bauen, um die Schüler mehr zu
fördern und motivieren. Freizeitparke zu errichten anstelle von Gewaltspiele produzieren
wäre gewissermaßen auch eine bessere Idee. Anscheinend gibt es hier unendlich viele
Möglichkeiten, aber die eine liegt näher als die andere im Verhältnis zur Realität.

20.05.11 11:15
Rette småfeil? Det ser ut som en blanding av Google translate (som ikke vet når "som" er relativpronomen, men det burde du) og kopiert tekst. Gå gjennom teksten selv og rett grovfeil, så tar vi oss av småfeil etterpå.

20.05.11 11:20, Geissler de
Enig. Og det hjelper heller ikke at du poster dette to ganger.
Om du må levere innen en time, burde du begynt tidligere.

20.05.11 11:39
Spurte bare etter hjelp. Slapp av!
Er siden bare for folk som er perfekte i tysk eller? ;)

20.05.11 12:11, Geissler de
Nei, tvertimot. Denne siden er for folk som vil bli bedre i tysk og/eller norsk. Men det
vil åpenbart ikke du, ellers hadde du prøvd selv istedenfor å bruke maskinoversettelse.

Det denne siden ikke er er en gratis leksetjeneste.

20.05.11 12:19
Fan ikke kom å fortelle meg hva jeg vil og ikke!
Jeg er fæl i tysk, og har ikke brukt noe maskin oversettelse!
Stakkars deg.

20.05.11 13:40, Geissler de
Denne har du tydeligvis skrevet selv, så den kan jeg rette uten dårlig samvittighet:

Faen, ikke kom og fortell meg hva jeg vil og ikke!
Jeg er fæl i tysk, og har ikke brukt noe maskinoversettelse!

20.05.11 15:51, Mestermann no
Det er ikke nødvendig å være flink hverken i norsk eller tysk for å sitte i kassa på Rimi. Men heller ikke der er det særlig
lurt å være nesevis.