23.03.07 21:19
Hei.. :-)
Nytt skriv hvis noen kan være så snill og oversette til tysk for meg.

Hei.
Takk for ditt svar.
Høres greit ut dette,bortsett fra at det å skifte clutch i Norge på den bilen koster minimum 15000NOK (ca 2000Euro)
Hadde kanskje vært best å blitt enig om en handel der du skifter clutch i Tyskland. Da jeg regner med at det er mye billigere der. Jeg går ut i fra at resten er ok? Dekkene er også ok? Jeg tar kontakt med deg over helgen.
Ønsker deg en riktig god helg.
Håper vi blir enige og at jeg snart kan overta din bil.
Mvh Roger

23.03.07 21:55, Lilja
Hei.
Danke für Deine Antwort. Das Ganze hört sich gut an, abgesehen davon, dass es in in Norwegen mindestens 15000 NOk (2000 Euro) kostet, die Kupplung eines solchen Autos wechseln zu lassen. Vielleicht wäre es am besten, wenn wir uns auf einen Handel einigen könnten, bei dem du die Kupplung in Deutschland wechseln lässt. Ich rechne damit, dass es dort viel billiger ist. Ich gehe davon aus, dass der Rest in Ordnung ist? auch die Reifen? Ich melde mich im Laufe des Wochenendes bei dir, schönes Wochenende wünsche ich Dir. Hoffe, dass wir uns einigen können und ich bald Deinen Wagen übernehmen kann.
Mit freundlichen Grüßen Roger.

Hilsen Lilja

23.03.07 22:12
Tusen takk Lilja.
En klem og et ønske om en god helg er herved oversendt. ;-)
Roger

26.03.07 10:30
wobei "over helgen" beudeutet nicht im Laufe des Wochenendes, sondern nach dem Wochenende...

MB