30.11.08 13:20
Trodde ikke Heinzelnisse var et annonseblad, men??? Her dukker det plutselig opp annonser for oversettelsesbyråer. Er ikke riktig plass etter min mening.

30.11.08 13:39
Hvorfor ikke?
Det å drive en webserver osv. koster jo penger. Hvis Heiko og Julia prøver å tjene litt penger med reklame til gjengjeld, er det helt ok, etter min mening.
Ihvertfall så lenge reklamen fortsetter å være upåtrengende.

Hilsen W. <de>

30.11.08 14:13
Auch Heinzelmännchen brauchen Sponsoren ;-)

30.11.08 16:06
absolutt enig

Andreas (T)

01.12.08 07:12, slyngel no
Den observante ser at de annonserer for sitt eget foretak.

01.12.08 08:00, slyngel no
Den observante kan også ta feil.

01.12.08 08:20
Das ist absolut in Ordnung, die Reklame steht im Zusammenhang mit der Sache und wir - als Nutzer des kostenfreien Services - können uns nur jeden Tag aufs neue bedanken, dass es diese Seite gibt. ;-)
EIN RIESEN DANKESCHÖN!!!
Kati

01.12.08 08:20, Heiko de
Det er ikke sant at vi annonserer for vårt eget foretak. Sant er, at vi må betale for Heinzelnisse-serveren fra egen lomme. Alle donasjoner som vi fikk i 2008 dekker ikke engang en tredjedel av det vi må betale. Vi prøver ikke å maksimere gevinst fra Heinzelnisse, og vi velger derfor kun annonser som vi anser som nyttig: Det var flyreiser mellom Tyskland og Norge i 2007, og det er profesjonell oversettelse nå.
Vi får dessverre heller ikke statlig støtte, som en god del av skolebøker / skolesider som peker til Heinzelnisse.
Hvis noen har en annen mulighet til å få langfristig finansering for Heinzelnisse-utgiftene, så vil vi gjerne høre det.
Hilsen, Heiko

01.12.08 21:43
Dette er flott foretak! Et viktig foretak både språklig og kulturelt! Alle som kan bidra til å sponsore dette foretaket må vi hilse gjertelig velkommen! Hilsen Solvei

02.12.08 10:45
Helt enig. Bare fortsett med reklamen. Dere gjør en flott jobb, kjære heinzelnissesjefer.
Staslin

02.12.08 13:03, Geissler de
Eller sjefsheinzelnisser? :-)

Jeg er helt enig med Kati, Solvei, Staslin osv., forøvrig.
Geissler