03.09.09 22:33
Heisann-Jeg har stor problem!!!
Jeg har avtale med e studiekamerad.han send til meg disse kjennelse.Hver kan hjelpe meg oversette i norske språk???
Jedesmal wenn ich in deine Augen schaue,bemerke ich wie schøn das Leben wirklich ist.All meine Gedanken drehen sich um dich!Wie ich bisher gelebt hab-ist nicht mehr wichtig für mich.In meiner Phantasie kann ich dich sehen.In meiner Phantasie kann ich zu dir gehen.In meiner Phantasie kann ich spüren,wie deine Lippen mich berühren.Mit meinen Gedanken bin ich bei Dir.Mit meinen träumen bin ich bei dir.niemand hat deine Stimme-niemand lacht so wie du-niemand ist wie du-niemand,denn du bist einmalig.Wenn ich nur noch zwei Atemzüge hätte,würde ich den ersten dafür benutzen dich zu küssen und den zweiten-um dir zu sagen,das ich dich liebe!!!

beklager,men
jeg kan ikke riktig oversette.

tusend takki robert

03.09.09 23:29
hver gang jeg ser i øyene dine,bemerker jeg hvor fin livet er!alle tankene mine snur seg rundt deg!hvordan livet mitt var før er ikke lengre viktig.Jeg kan ser deg i fantasien min.i fantasien min kan jeg går til deg. I fantasien min føler jeg at munnen din berøre meg.Jeg er med deg i tankene mine. Jeg er hos deg med drømmene mine. ingen har en stemme som deg. Ingen ler som deg. ingen er som deg-Ingen,fordi du er unik.hvis jeg har bare 2 åndedrager igjen, bråker jeg den første til å kysse deg. og andren til å si: jeg elsker deg...

jeg tror grammatikken er ikke helt riktig. kanskje flere kan hjelpe litt...
hilsen

05.09.09 00:43
tusend takki for helpe din . tusend takk!!!!