25.02.08 12:57
Hallo, kann mir vielleicht jemand helfen? Ich gucke mir gerade Wohnungsangebote in Bergen an, kann aber noch kaum ein Wort Norwegisch...
Viele Grüße,
Corinna

Hei!

Grunnet utveksling leier jeg ut hybelen midt i Bergen sentrum fra månedsskiftet juni / juli t.o.m desember 2008. Veldig attraktiv beliggenhet, med kort avstand til fakulteter i byen. Ca 40 minutters gangavstand til medisinsk fakultet ved Haukeland sykehus.

Rommet er relativt stort og jeg leier det ut møblert, inkludert en tv. Stort, nytt skrivebor med stol, 2 kommoder + klesskap, 120 seng, samt bokhylle. Hybelen har i tillegg vask på rommet.

Kjøkkenet og badet deles med to andre.
Kabeltv, strøm og internett er inkludert i prisen :)

Ta kontakt for visning.

Ps: da jeg fremleier min hybel som jeg leier av Studentsamskipnaden, er det et krav er leietager er student ved en utdanningsinstitusjon som er tilknyttet SiB.

25.02.08 13:03
Hei.
Jeg forsøker å legge inn et nytt spørsmål på forum men når jeg trykker på "nytt spørsmål"- knappen skjer ingenting. Noen som kan hjelpe meg? Beklager at dette blir lagt in som et svar på foregående melding

25.02.08 13:09
Hei!
Jeg kan bekrefte at "nytt spørsmål"-knappen ikke fungerer for tiden.
Men: Du kan gå til den tyske versjonen ("-> deutsch"-linken til høyre) og bruke "Neue Frage"-knappen. Den funker!

25.02.08 13:18
Tusen takk:)

25.02.08 13:20
Hallo Corinna,
hier die Übersetzung:

Wegen eines Austausches vermiete ich mein Zimmer mitten in Bergen Zentrum vom Monatswechsel Juni/Juli 2008 bis einschließlich Dezember 2008. Sehr attraktive Lage, kurze Entfernungen zu Fakultäten in der Stadt. Ca. 40 Minuten zu Fuß bis zur medizinischen Fakultät beim Haukeland-Krankenhaus.

Der Raum ist relativ groß und ich vermiete ihn möbliert, incl. Fernseher. Großer neuer Schreibtisch mit Stuhl, zwei Kommoden und Kleiderschrank, 120-Bett (Breite?) sowie Bücherregal. Die Wohnung hat zusätzlich ein Waschbecken auf dem Zimmer.

Die Küche und das Bad wird mit zwei anderen geteilt. Kabel-TV, Strom und Internet-Zugang sind im Preis enthalten.

Nimm Kontakt (zu mir) auf für eine Besichtigung.

Ps: Weil ich meine Wohnung als Mieter des Studentenwerks untervermiete, muss der Mieter ein Student bei einer Ausbildungsinstitution sein, die an das Studentsamskipnaden i Bergen (Studentenwerk in Bergen) angeknüpft ist.