07.04.08 19:53
Stikkord: LOL
Hei !
Kjenner alle i Tyskland til Tokio Hotel?Fetter Text
-anonym

07.04.08 20:30
Hei anonym!
Tysker flest har nok hørt om Tokio Hotel. Men folk eldre enn 20 eller så kan vanligvis ikke mye om dem...

07.04.08 22:03
Heisann!
Jeg er gaanske mye over 20......:-) Vet allikevel mye om TH, og liker dem! Syns de er kjempeflinke!
Hilsen mamma AnneG:-))

07.04.08 23:36, Geissler de
Det er vel knapt noen igjen i Tyskland som ikke har hørt om TH! De står jo i avisa nesten hver dag, til og med i de svære, seriøse avisene som FAZ og SZ.
Akkurat nå blir vi oppdatert hver dag om hvordan det går med Bill sin stemmebåndoperasjon.
Og jeg synes der er kult at det er en i bandet med det absolutt ikke kule navnet "Gustav". ;-)

08.04.08 00:24, Geissler de
... stemmebåndsoperasjon ... det er kult ...
Det begynner å bli seint nå.
God natt!

Geissler

08.04.08 10:39
Moin Geissler og alle andre!
Ville bare si at jeg leste en artikkel om TH i Stern for ca et år siden. Jeg har alltid syns de har vært gode, men etter den artikkelen fikk jeg også skikkelig respekt for gutta! De er et unikum - ingen tvil om det!
Dieter Bohlen (tyskere vet jo hvem DET er...hehe) mener at de ikke kan synge, og det passer han på å fortelle ofte nok... Diedde' er flink han og, forretningsmann, men det hender han tar feil!
Så koselig at du Geissler følger med på stemmebånda til Bill....(HEHE) :-)
AnneG

08.04.08 10:48
Tokio Hotel brenn i helvete, støggt fjortis band

08.04.08 10:53
oisann!
Kommentaren kl 10:48 blir herved kåra til vinneren av årets "minst intelligente kommentarer" GRATULERER!
AnneG

08.04.08 11:11
"Der Diedda" liker den heller ikke? Nå har jeg respekt for ham! Spøk til side, Anne, du må være den eneste TH-fan over 20! I det minste den eneste som jeg kjenner! :-)
Hilsen
Daniela

08.04.08 14:17
Hehe...! Fan ist ein bisschen übertrieben... Aber gut sind sie! Und die besten "Botschafter" Deutschlands seit Jaaaahren!
Respekt!
AnneG

08.04.08 14:38
Oh ha, wenn TH unsere besten Botschafter sind, stelle ich schon mal den Emigrations-Antrag ;-)
Hilsen
Daniela

08.04.08 17:14
Jetzt gebe ich auch noch meinen Senf dazu hihihi
Die Lieder von TH sind mir viel zu laut, bin ja schon älter.
Daher ist die Band für mich nicht schön, aber selten. Und das macht sie wieder so interessant.
Daniela, lass den Antrag Antrag sein und nimm daher den Rat einer alten Frau an: Leben und leben lassen und die Ohren nach vorn klappen. hehehe
Euch allen noch einen wunderschönen Nachmittag.
Lieben Gruß
Hellen

08.04.08 19:59
Hei igjen!
Das mit den "Botschaftern" habe ich tatsächlich aus den deutschen UND norwegischen Nachrichten!! Kiddis lernen wieder Deutsch! In Frankreich, England, Norwegen usw. wählen die kids wieder Deutsch als Sprache in der Schule um die Texte von TH zu verstehen!! Genau SO muss man den jungen Leuten mit Bildung entgegenkommen! Mein deutsch-Lehrer hat zu mir gesagt (nachdem ich nach D. gezogen bin); Die Liebe hat das geschafft was ich in all den Schuljahren nicht hinbekommen habe....! Hehe
Hilsen AnneG

09.04.08 07:41
Hei Ihr beiden,
Ich nehme gerne die Ratschläge von älteren an (oder sollte das fishing for compliments gewesen sein?). Ohren umklappen werde ich mir merken! Dass die Kids wieder Deutsch lernen, finde ich ja toll, aber ich habe halt so meine Problemchen mit TH, obwohl ich gar nicht mal sooo weit von der Zielgruppe weg bin. Und Anne, ich bin mir sicher, Dein Mann oder Freund war ein besserer Grund! :-) Es gibt aber auch das umgekehrte Phänomen: Ich habe gehört, dass es Deutsche gibt, die VHS-Kurse in Norwegisch belegen, um Kari Bremnes zu verstehen. Die Armen, das kann dauern... ;-)
Hilsen
Daniela