01.02.09 18:06
Kan dere hjelpe meg med å skrive denne teksten på tysk: "Som jeg tidligere har fortalt dere, er min sønn teaterregissør, og min svigerdatter skuespiller. Begger er utdannet i St. Petersburg. Min svigerdatter kommer fra Perm i Russland. Min sønn er leder for regilinjen ved Kunsthøyskolen i Oslo ved siden av å sette opp egne stykker.I høst har han satt opp...
I slutten av februar har han premiere på.. i Aalborg i Danmark.Min svigerdatter er for tiden free- lancer. Hun fikk ikke forlenget kontrakten som hun hadde på Nationaltheateret. Slik er det for mange skuespillere".

På fohånd takk,

SJP

02.02.09 01:34, W. de
Hei, her kommer oversettelsen (håper det ikke er lekser):

Wie ich euch schon früher erzählt habe, ist mein Sohn Theaterregisseur, und meine Schwiegertochter Schauspielerin. Beide sind in St. Petersburg ausgebildet. Meine Schwiegertochter kommt aus Perm in Russland. Mein Sohn ist Leiter der Regielinie bei der Kunsthochschule in Oslo und inszeniert eigene Stücke. Im Herbst inszenierte er...
Ende Februar hat er Premiere bei / beim ... in Aalborg in Dänemark. Meine Schwiegertochter ist zur Zeit Freelancerin. Sie bekam ihren Vertrag beim Nationaltheateret nicht verlängert. So geht es vielen Schauspielern.

02.02.09 18:42
Tusen takk for hjelpen! Nei det er ingen skoleoppgave. SJP