28.09.09 11:06
Kann ich es so sagen...
Ja rett har du, når ban bor i..der har man ikke lenger helse plager.Ingnen hudepine,kvalme, infeksjonen, muskelsmerter,depresjonen og man er aldri nervos eller agresiv.

Tusen takk for hjelpen.

28.09.09 11:18
Ja, du har rett når man bor i..der har man ikke lenger helseplager. Ingen hodepine, kvalme, infeksjoner, muskelsmerter, depresjoner og man er aldri nervøs eller aggressiv.

28.09.09 11:27
wow, hört sich gut an. Wo ist das denn?

28.09.09 14:19
Wo ist das denn? Bei Dir zur Hause. Muss nur alle,ALLE Chemikalien enfernen und det fungerer.
Bytt ut parfymerte varer til sensitive såper, vaskemiddel, skyllemiddel i hverdagen så tar det ikke lang tid før man merker stor forskjell!!
Nøytral og Coop marke er et billig , giftfri og godt merke for dem som ikke vil betale mere for økologisk og miljøvennlige produkter.Etter 1år med kun duftfrie produkter i huset har jeg en bedre hverdag;)
Ros til Sverige som har parfymefritt sykehus!!

28.09.09 23:15, Geissler de
Jeg begynner å bli møkka lei disse uholdbare påstandene om duftstoffer. Ikke npk at en dame som driver nettbutikk får oversatt korrespondansen sin gratis her, nå blir vi i tilleg overøst med voodoo-vitenskap.
Det er det som gjør meg nervøs og aggressiv. Ellers har det det bra, selv om jeg bruker dopapir med Chanel No. 5.

28.09.09 23:50
na dann schmeiss das stinkende Klopapier weg, dann gehts Dir nach einem Jahr wieder besser und Du wirst nicht mehr so schnell aggressiv.

29.09.09 00:23, Mestermann no
Jeg også begynner å få die Nase voll... :-) Dette er ikke en gratis oversettertjeneste, og den som spør, gjør få eller
ingen forsøk på å få det til på egen hånd!

29.09.09 08:16
Helt enig - men: so lange irgendwelche Dödels brav übersetzen und/oder der Zugang zu diesem Forum frei ist (wünschenswert), so lange werden wir uns (arme, agressive duftstoffvernebelte Existenzen, die wir nun mal sind) wohl damit 'anfreunden' müssen, dass wir noch lange, lange diese Art von Beiträgen lesen werden. Da hilft dann vielleicht nur: Ommmmmmmmm
Mvh RS.de

29.09.09 11:45
Man muss das Thema der Anfragen nicht mögen, und ich stimme zu, dass es etwas viele dieser Art sind und der vermutlich kommerzielle Hintergrund die Hilfsbereitschaft strapaziert. Aber der Fragesteller hat sich auf jeden Fall frühere Kritik zu Herzen genommen und kommt nun mit einem Vorschlag. Nach der Korrektur von 11:18 hätte das Ganze vergessen werden können.
Wowi

29.09.09 13:58
Tut mir leid Wowi, aber ich kann leider nicht widerstehen...
.....etwas viele dieser Art ...... --> das ist aber sehr milde ausgedrückt. Ich bin jetzt zu faul zum Nachgucken, aber diese Art Fragen kommen schon seit dicke über einem Jahr, wenn nicht sogar schon seit zweien.
die Hilfsbereitschaft strapaziert --> das nennt man: Ausnutzen.
Kritik zu Herzen genommen und und kommt nun mit einem Vorschlag --> Wie überaus gnädig von ihmihr! Da freuen wir uns aber! Aber mal im Ernst: Nach so vielen beantworteten Fragen kann auch ein Tischbein mit norwegischen Vorschlägen kommen. Oder sollte an der schädlichen Wirkung von Duftstoffen doch was dran sein? Dann tut mir derdie Forumuser/in natürlich leid. Wer ahnt denn auch so was? Ein bisschen Parfüm und schon sterben Gehirnzellen ab, so schnell kann's gehen!
Mvh RS.de

29.09.09 14:02
Herregud - es geht schon los! Graue-Zellen-Schwund auch bei mir! Eben noch an einem lackierten (Ausdünstungen!!!!!!!) Schreibtisch gesessen und schon wieder nicht aufgepasst, wie das mit den Schrägstrichen funktioniert.
Zu Hilfe!
RS.de

29.09.09 16:48
"Geisseler og RS.de jeg ingeting mot deres kjemi.Hvis du vil du kan også spise dette.Detter var kun sporsmøl om jeg skreve det riktig. Ha en fin dag

p.s og det er ingeting kommersjelles vi støter kun foreldrer som har barn med astma, ADHD, eksem osv. de blir syke av så mye kjemi på skole (parfyme, skyllemidel osv.)Men hvis folk avstå få å bruker slike giftstofer så får det barn med astma og overfølsommhet bedre på skole.Barn skal bli skånet fra slike produkter.' Hver 5 barn i Norge har astma.Utløser er røyk og parfyme.

http://oraclesyndicate.twoday.net/stories/1271965/

29.09.09 19:05, Mestermann no
Nå vil også jeg gjerne ha en slutt eller i det minste en viss begrensning på disse evige spørsmålene om duftstoffer. Ta
et norskkurs!

30.09.09 07:07
@16:48/11:06
Norsken din er blitt mye bedre i det siste. Stol på dine språkferdigheter, men bruk rettskrivningskontroll (fins i program som Word). Du har visst engelsk som morsmål - husk at sammensatte begrep vanligvis skrives i ett ord på norsk (og tysk), f.eks. ”hodepine”. Da er det ikke mye igjen, men du blir forstått uansett. Og ”Dödels” som meg kommer nok til å rette av og til når du ber om det. Lykke til!