30.09.09 17:06
Hallo,
habe eine Versicherungsgeschichte am Laufen (Autounfall). Könnt Ihr das bitte lesen und ggf. korrigieren? DANKE!
Claudia

o.n. bil ble taksert i dag og skal til reparasjon om 2 uker. I perioden hvor bilen er i verksted trenger jeg leiebil for å pendle mellom X (bosted) og Y (job). Siden jeg tar med barnet mitt til barnehage til Y er det umulig å ta bus. Jeg er helt avhengig av bil. Siden ulykken ikke var vår skull legger jeg med dette in krav at dere betaler leiebilen i perioden hvor min bil er til reparasjon. Jeg ber om rask tilbakemelding.
Mvh.....

30.09.09 20:03
Hallo Claudia,

das ist völlig verständlich geschrieben. Trotzdem, wie gewünscht ,ein paar Verbesserungen:

Skaden på ovennevnte bil ble inspisert og taksert idag. Bilen skal til reparasjon om to uker. Da jeg er nødt til å pendle mellom X og Y til daglig for å komme på jobb har jeg behov for å få en leiebil mens bilen min er på verksted. Siden jeg må levere barn i barnehagen er det helt utelukket å bruke offentlig kommunikasjon. Da ulykken ikke ble forskyldt av meg, reiser jeg herved krav om å få stilt en leiebil til disposisjon på deres bekostning. Jeg ber om en rask tilbakemelding.

Med vennlig hilsen,...

Lemmi

30.09.09 21:34
Hei Lemmi,
danke für die Zeit die Du Dir genommen hast und Deine Hilfe!
Claudia