27.10.10 15:20
Hi. wårdet ihr ihr mir beim korrigieren helfen? Danke!
Hei dere.
Åssen går det?
Jeg har det bra men alt er litt travelt for tiden.Derfor took det litt tid til jeg kunne skrive igjen. Jeg var mye på skolen til å ordne timeplanen min. Men nå er den ferdig og det blir roligere.
På lørdag feirer XX bursdagen sin. Hun sa det blir en halloweenoprty og vi skal alle kler oss ut som hekser,spøkelser eller noe annet som er skremmende.( som dere ser liker vi å kler oss ut i Tyskland.Vi gjør det ganske mye)Det gleder jeg meg veldig på siden det er lenge siden at alle vennene mine har sammtidig tid til å komme.
I dag skal jeg til dyrehagen med XX. (fadder barnet mitt)dessverre regner det hele tida. Håper det blir bedre etterpå. Jeg hørte fra YY at det var allerede snø i Norge. Det vil jeg også har. Gleder meg allerede på vinteren og juletiden....

27.10.10 17:46
Kan ikke du snart gidde å begynne å ta deg tid til å lese litt korrektur selv (for å luke ut direkte og banale trykkfeil) før du legger ut tekstene her og ber om hjelp til språklige ting?

Voransicht-knappen anbefales på det sterkeste sammen med store bokstaver først i setningen, mellomrom etter punktum osv.

Akel (N)

28.10.10 06:57
I tillegg til det som Akel skriver: norsken din er såpass bra at du ikke behøver vår hjelp. Det er jo ikke nødvendig at alt er 100% riktig når det ikke er på morsmålet ditt og det ikke dreier seg om mer alvorlige ting. Pass på å bruke infinitiv etter "å" og hjelpeverb (vil, skal ...). Da kan du glede deg TIL mye.

28.10.10 22:52
Hvis OP ønsker å få det 100 % riktig og lære av de opprettingene han får, har jeg ikke noe i mot å bidra slik jeg har gjort flere ganger før. Jeg føler meg imidlertid litt misbrukt når det betyr så lite for OP å få ting korrekt at han tydeligvis ikke selv gidder å bruke noe særlig tid på å prøve å få ortografien litt bedre, selv om han helt sikkert kan klare det.

Akel (N)