Hei tilsammen,
finnes der noe sånt som en norsk samtalegruppe et eller annet sted i tyskland? Er det noen som vet dette?
Det er kanskje ikke bare nokk med å lese innlegg på heinzelnisse om en skal å nå opp på mælehøyde med en innfødt nordmann igjen? 8-/.
Mange takk...
finnes der noe sånt som en norsk samtalegruppe et eller annet sted i tyskland? Er det noen som vet dette?
Det er kanskje ikke bare nokk med å lese innlegg på heinzelnisse om en skal å nå opp på mælehøyde med en innfødt nordmann igjen? 8-/.
Mange takk...
25.09.16 09:41
Hei Bjoern, jeg kjenner ikke noen, men hvis du finner en gruppe...Jeg er også
interessert i.
Bilden Nicole
interessert i.
Bilden Nicole
25.09.16 09:42
Hilsen selvfølgelig
26.09.16 23:28, Bjoern

Hei Nicole,
der finnes noe som en DNF - Deutsch-norwegische Freundschaft - Forbindelse i tyskland.
http://www.norwegenportal.de/dnf/_neu/
Men det er jo ikke akkurat en norsk samtalegruppe 8-? Og det virker for meg som om de var bare veldig få medlemmer :-(.
Mere har ikke eg kunne pønske ut - ennå :-(.
Hilsen
Bjørn
der finnes noe som en DNF - Deutsch-norwegische Freundschaft - Forbindelse i tyskland.
http://www.norwegenportal.de/dnf/_neu/
Men det er jo ikke akkurat en norsk samtalegruppe 8-? Og det virker for meg som om de var bare veldig få medlemmer :-(.
Mere har ikke eg kunne pønske ut - ennå :-(.
Hilsen
Bjørn
27.09.16 22:41
Hei Björn,
kjenner du det?
www.norwegerinbayern.de
Hilsen Nicole
kjenner du det?
www.norwegerinbayern.de
Hilsen Nicole
29.09.16 00:07, Bjoern

Hei Nicole,
nei, faktisk ikke. Det var interessant å lese... Så har de jo Facebook-side også med varseler om terminer...
Tusend takk!
Bjørn
nei, faktisk ikke. Det var interessant å lese... Så har de jo Facebook-side også med varseler om terminer...
Tusend takk!
Bjørn
29.09.16 10:52
Bare hyggelig...
29.09.16 14:34
Hei Björn,
jeg tok opp kontakten til Norwegerinbayern. De treffes i „Altes Fasslager“ i Riegele Wirtshaus, i Augsburg, kl. 19:00 i kveld. Blir du med?
Nicole
jeg tok opp kontakten til Norwegerinbayern. De treffes i „Altes Fasslager“ i Riegele Wirtshaus, i Augsburg, kl. 19:00 i kveld. Blir du med?
Nicole
30.09.16 22:52, Bjoern

Hei Nicole,
registrerte ditt innlegg først nå. Og nå er det jo litt for sent ;-). Men det ville dessverre ikke gått i dag uansett...
Men mange takk i alle fall. Eg håper du hadde en hyggelig kveld.
Bjørn
registrerte ditt innlegg først nå. Og nå er det jo litt for sent ;-). Men det ville dessverre ikke gått i dag uansett...
Men mange takk i alle fall. Eg håper du hadde en hyggelig kveld.
Bjørn