27.03.07 08:26
Hei, jeg sliter veldig med tysk oppgaven min, og det hadde vært til stor hjelp for meg hvis dere hadde oversatt de for meg:) MVH Per

jeg spiller golf med faren min, men jeg liker det ikke. min egentlige hobby er å være staylist. Jeg liker sminke, og jeg hater stygt hår. Jeg har en yngere søster, men jeg liker henne ikke fordi hun er så perfekt. jeg liker ikke faren min heller, han behandler meg som en soldat, han forstår ikke at jeg ikke er så fysisk. mamma derimot liker jeg veldig godt, hun er den eneste som forstår meg. Jeg kan snakke med henne om alt, og hun er den eneste i familien min som respekterer meg.

27.03.07 09:43
til Per
Ich spiele mit meinem Vater Golf, aber das gefällt mir nicht. Mein eigentliches Hobby ist hairstylist (Frisör?). Ich mag schminken und hasse ungepflegte Haare. Ich habe eine jüngere Schwester, aber die mag ich nicht weil sie zu perfekt ist. Meinen Vater mag ich auch nicht, er behandelt mich wie einen Soldaten. Er versteht nicht das ich nicht so stark (Gesund?) bin. Meine Mutter mag ich sehr gerne, sie ist die einzige die mich versteht. Mit ihr kann ich über alles reden und sie ist die einzige in der Familie die mich respektiert.

hilsen
Kai

27.03.07 10:25
Ein paar Korrekturen, wenn auch (fast) nur Kommatas...
.., aber die mag ich nicht, weil...
Er versteht nicht, dasS ich...
... die einzige, die...
..in der Familie, die mich...

MB