04.06.07 00:13
Hey, ich habe probiert einer Freundin auf eine Frage zu beantworten, könnt ihr mir die Aussage korriegieren? Danke im Voraus. Fiona.

Eg elskar rock. Då eg var ung har eg gått på ein musikkskole, tatt sangtimer og spelt piano og fiolin men det går ikkje meir då. 8 år har eg gått på denne skulen og eg spela ingen fiolin ellar piano meir. Eg spela el-gitar. Har av en eller annen grunn skaffet meg en Fender Strat og spelte i et rockeband 2 år då. No jobber er "solo" og prøve å komponere ein kjærlighetssang til elskling min. Det er ein stor utfordning fordi sangen må bli den beste i hele verda.

04.06.07 07:17
Eg elskar rock. Då eg var ung, gjekk eg på ein musikkskule, tok sangtimar og spelte piano og fiolin, men det går ikkje meir nå. I 8 år gjekk eg på denne skulen, og sidan har eg ikkje spela fiolin eller piano. Eg spelar el-gitar. Har av ein eller annan grunn skaffa meg ein Fender Strat og spela i et rockeband i 2 år. No jobbar eg "solo" og prøver å komponere ein kjærleikssang til elsklingen min. Det er ei stor utfordring fordi sangen må bli den beste i heile verda.

04.06.07 09:47
Tusen, tusen takk :-)
Fiona