20.11.07 12:35
Kann mir das jemand inse Deutsche Übersetzen ? Bitte
Meine Email adresse Lautet: a-ha1970@hotmail.de
Danke im voraus.

Pressemelding: Movies – Ny single fra Morten Harket. Arbeidet med oppfølgeren til ”Wild Seed” albumet, ”Letter from Egypt”, avsluttes i disse dager i studio, og kommer ut på nyåret. I likhet med ”Wild Seed” er hovedtyngden av materialet artistens eget. Første single fra det kommende albumet er allikevel hentet utenfra, og har sin egen historie. Låta er skrevet av bandet Locomotives, og Morten hørte den første gang som en demo i 1994. - ”Jeg følte med en gang at det var ”min” låt. Uten at jeg tenkte at jeg skulle gjøre noe med den. Derimot dro jeg rett hjem og skrev ”A Kind Of Christmas Card” som respons” - ”Under arbeidet med dette nye albumet, dukket ”Movies” opp igjen. Jeg tok kontakt med gutta i bandet og spurte om ikke jeg skulle ta tak i den.” ”Movies” er produsert av Kjetil Bjerkestrand i samarbeid med Morten. a-ha har i de senere år mottatt en rekke høythengende priser som anerkjennelse for bandets posisjon. Som vokalist og frontfigur regnes Morten som en av bransjens sterkeste signaturstemmer. Som soloartist er registeret om mulig enda større, og hans låtmateriale setter et helt annet fingeravtrykk. ”Movies” kan du høre på Norsk radio f.o.m fredag 16.11 kl.09.05. Universal Music AS har bestemt seg, etter stor interesse fra markedet, å slippe Morten Harkets nye single Movies” allerede fredag 16. november

Liebe grüße Anne