29.10.12 20:57
Hei! kan noen rette opp i denne teksten for meg ? blir glad for hurtige svar!

A) Rassismus ist Diskruminerung hinter Hauftfarbe und Entsetehung. Rassismus sein ideologie ist zu andere mensch sehen neder an. Ich glaube nicht das Rassismus annfalt in meine schule,
Aber ich glaube das Menschen nicht denken uber dass Rassismus geschehen.

B) Meine Rat für Yeter abhänge ab ihr alter und wo reif Yeter bist. Um Yeter under achtsehn järe alt bist, glaube ich dass sie mit seine familie sollen reise. Um Yeter öber achtsehn järe alt bist, könnte ihr in Deutchland mit seine freünde Werden. Das abhängen um ihr bist reif, und um ihr Zeit mit seine famile hast erhallt.

Mit der Alter in Betrachtung, würte ich bleib in Deutchland ob ich Fülhte ich genug zeit mit meine famile gewünnt. Ich wollen selbsverständlich besucht sie an Weinachten und andere wichtige famile Weiler.

29.10.12 23:04
Prøv selv og ikke bruk Google - dette er (nesten) unforståelig ...

30.10.12 01:36
Det er da ikke Google, ville jeg sagt...

30.10.12 09:33
Ich glaube, es ist besser, wenn du den Originaltext einlegst. Dann können wir dir besser helfen.

30.10.12 10:12, Geissler de
Her var det masse feil. Det er klart du ikke kan vite alt, men du kan begynne med å rette
opp tastefeilene, som det også er en del av. Det skyldes rett og slett slurv.

Husk: Alle substantivene skrives med stor forbokstav. Verbene alltid med liten.

Noen ord har du åpenbart slått opp i ordboka. Da er det ofte ikke greit å velge mellom
alternativene.

Noen eksempler:
opprinnelse: ikke Entstehung, men Herkunft
ikke anfällt, men vorkommt
diskriminering etter: ikke hinter, men nach.
om: ikke um, men ob
Weiler: Hvor har du denne fra? Sannsynligvis mener du "Familienfeiern"

Kanskje kommer du også på andre feil mens du retter opp det som allerede har blitt nevnt.